Vásárlási Tudnivalók
Az alábbiakban megpróbáljuk felsorolni és megválaszolni a gyakran feltett kérdéseket, hogy biztosan mindennel képben legyél. Amennyiben mégis maradt volna kérdésed, amire nem kaptál itt választ, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot chat-en, emailben (info@selowei.hu) vagy telefonon (+36 30 148 4001 minden hétköznap 9-17 óra között).
1. Hogyan tudok rendelni?
A kívánt terméket helyezd a kosárba, ha tovább szeretnék nézelődni és választasz további termékeket akkor kattints a Tovább válogatok gombra .
Ha be szeretnéd fejezni a vásárlást kattints a Tovább a kosárhoz gombra. Ha minden kiválasztott terméked a kosaradban van már, kattints a kosár oldal alján lévő Tovább a pénztárba gombra. Ezután a vásárláshoz szükséges adataidat kell megadnod, szállítási és fizetési módot kell választanod, és a rendelés elküldése után szinte egyből egy megerősítő üzenet fogja tudatni veled, hogy mindent remekül csináltál, és megrendelésed megkaptuk.
(Ha esetleg nagykereskedő vagy, vagy nagykereskedelmi mennyiséget szeretnél rendelni, akkor a kosaradból kattints az AJÁNLATKÉRÉS gombra.
2. Hogyan jut hozzám el a megrendelt termék?
Webáruházunk több szállítási módot kínál. Az első és leghagyományosabb mód a személyes átvétel, amikor üzletünk közelében laksz, személyesen is bejöhetsz hozzánk, és átveheted a kiválasztott terméked. Címünk: 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/A (Árkád). Ez természetesen ingyenes, ám minden esetben előrefizetés után szállítjuk ki kiszemelt termékedet az üzletünkbe.
Lehetőséged van futárszolgálat általi házhozszállítást választani. A Selowei szerződött logisztikai partnere a DPD, MPL és a FOXPOST, úgyhogy ezt rajtuk keresztül bonyolítjuk le. Csomagod kérheted a hozzád legközelebbi FOXPOST vagy MPL automatába is,.
3. Meg tudom nézni a terméket, mielőtt megveszem?
Természetesen! A Seloweinél lehetőség termékeink megtekintésére és kipróbálására a budapesti üzletünkben. Nyugodtan bejöhetsz, akkor is, ha nincs kiválasztva vagy megrendelve konkrét terméked, bármikor szívesen látunk! Viszont kérjük vedd figyelembe, hogy a webshop és a fizikai üzlet készlete NEM egyezik meg.
4. Hogyan tudok fizetni?
Jelenleg webáruházunkban 2 fizetési mód közül választhatsz. Ha futárszolgálat kézbesíti a csomagod, akkor náluk egyaránt fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel (ha az utánvétes megoldást választod). Ha pedig az online fizetést részesíted előnyben, akkor banki előreutalással és kártyás fizetéssel is kiegyenlítheted a megrendeléset összegét.
5. Mikor kapom meg a csomagom?
Ha a kiválasztott terméked raktáron van, a rendelésed 1-2 munkanapon belül fel is adjuk, ami a rá következő munkanapon meg is érkezik hozzád. Ha személyes átvételt választasz, akkor 1-2 munkanapon belül de akár aznap is be tudsz jönni a kiválasztott Selowei termékért. Mindenképpen várd meg az értesítést, hogy mikortól átvehető a rendelésed. Amennyiben egy terméknél az "előrendelhető" feliratot látod, ez azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs a helyi raktárunkban, de van rá esély, hogy pár napon belül be tudjuk szerezni. Ha szeretnél egy terméket, csak kérj értesítést róla, és mi küldünk is egy emailt, amint érkezik belőle.
6. Mit tegyek, ha a kapott termékem sérült?
Fontos, hogy a futártól kapott csomagod egyből kibontsd és ellenőrizd, és amennyiben sérülés jelét látod, azt mindenképp vegyétek fel a futárral a jegyzőkönyvbe. Ilyen esetekben sokkal egyszerűbben tudjuk azt kicserélni.
Hogyha a csomag sértetlen, azonban a termék működésében valamilyen hibát észlelsz, vedd fel velünk a kapcsolatot a info@selowei.hu címen, és ott meg tudjuk beszélni a további teendőket.
7. Ha meggondolom magam, visszaküldhetem a terméket?
Igen, lehetőséged van az ún. elállási jogoddal élni a termék átvételét követő 14 napon belül. De mi ezen felül megajándékozunk + 16 nap cseregaranciával. 30 napos elégedettségi garancia .Tehát dölj hátra nyugodtan, mi biztosítunk időt arra, hogy meggondold magad. Ekkor az elállási nyilatkozat kitöltésével jelezheted szándékod, majd miután a terméket visszaküldted és mi azt megkaptuk, az árát visszautaljuk neked. További tájékoztatást az ÁSZF-ben olvashatsz, vagy megkérdezheted ügyfélszolgálatunkat is. Fontos! Csak akkor tudjuk visszavenni a terméket ha a termék maximum kipróbálva volt, értékcsökkenés ebből adódóan nem keletkezett. Ha úgy állapítjuk meg, hogy valamilyen okból a kipróbálás során értékcsökkenés keletkezett be, ezt jogunk van levonni a visszautalandó vételárból. Különösen fontos ez olyan termékeknél, amelyek használat során könnyen összekoszolódnak hogy ha nem vagy biztos benne, hogy megtartanád a rendelt készüléked, akkor maximum csak egyszer, rövid ideig próbáld ki, utána ne használd, hogy az értékcsökkenést minimalizáld!
8. Leadtam a rendelést. Most hogyan tovább?
Először is gratulálunk, hogy ilyen jó döntést hoztál! :) Másodszor pedig nincs semmi teendőd, csak dőlj hátra, és várd az értesítő emaileket. A rendelés elküldését követően fogsz kapni egy automatikus visszaigazoló emailt a rendelésed részleteivel. Ezt követően, amikor kollégáink a rendelést megkapták, a rendelt termékek elérhetőségét ellenőrizték, a rendelés státuszát megváltoztatják "Feldolgozás alatt"-ra, erről emailben is fognak értesíteni. A következő lépés, amikor a csomag a futárszolgálathoz kerül, ekkor a státusz "Szállítás alatt"-ra módosul, és innentől kezdve már nem mi felelünk a csomagodért. A DPD vagy FOXPOST csomagod számáról, állapotáról és várható érkezéséről szintén emailben vagy telefonon fog téged tájékoztatni. Ezután már csak várnod kell a futár érkezését.
9. Véletlenül elírtam/rossz adatot adtam meg a rendelésnél. Ezt meg tudom utólag változtatni?
Semmi gond! A rendelésed leadását követően, egészen a csomagod feladásáig lehetőséged van a megadott adatokon módosítani, beleértve a szállítási címet. Sőt, ha esetleg több terméket rendelsz, de azokat külön rendelésekben teszed meg, mi azt észrevesszük, és csak egy postaköltséget fogunk felszámolni. Úgyhogy no para! Csak írj nekünk chat-en vagy az info@selowei.hu email címen, de akár fel is hívhatsz a +36 30 148 4001 -es telefonszámon.
10. Jár a termékekre garancia?
Persze! Termékeinkre 1 év garancia jár. Bármilyen, nem önhibából adódó meghibásodás esetén nyugodtan keress fel minket, hogy a szervizelési eljárást elkezdhessük. Csak őrizd meg a számlát, de persze ebből mi is megőrzünk egy példányt, ha nálad véletlenül elkeveredne.
11. Mennyi ideig lehet a megrendelt termékeket átvenni (személyes átvétel esetén)?
Amennyiben a személyes átvétel opciót választottad, úgy a megrendelt termékeidet 1 hétre félretesszük neked. Ezen időtartamon belül a nyitvatartási időnkben (minden nap 10-19 óráig) bármikor felveheted a csomagodat,. Felhívjuk azonban figyelmed, hogy ha a rendelés leadását követő 1 hétben a csomagodat nem veszed át, akkor a rendelést automatikusan töröljük, és megrendelt termékeidet nem őrizzük tovább számodra (tehát meglehet, hogy később, ha újra rendelnéd, már nem lesz belőle).